Hård mage!!!


Asså shit! Min mage är som en sten! Verkligen stenhård. Och har varit i någon timme nu, känns där efter också. Ungefär som träningsvärk. Livmodern håller väl på att träna upp sig inför förlossning. Hårdträning med andra ord! :)
Tiden går ganska fort måste jag säga, går in i vecka 28 på lördag, vilket betyder att det "bara" är 12 veckor kvar tills kotten kommer kika ut. Ja, plus/minus 2 veckor. I vårt fall blir det väl plus 2 veckor.

Länge sen jag skrev blogg nu ser jag- vet ju aldrig vad jag ska skriva om. Händer inte så värst intressanta saker. I morgon kommer Alexander hit och övernattar till lördag, så vi ska väl ha bus här i morrn kväll, sen på lördag dag ska vi ner på stan och köpa en höstjacka till honom ( hoppas han inte är för kräsen busungen! )
På dagen i morgon innan han kommer hit ska Emmorna titta förbi! Det blir trevligt, Emma.h har aldrig varit här hemma hos mig, och vi har bott här i över 1 år (!!!!) usch och fy vad man glider ifrån varandra mer å mer för varje år som går! Får det bli ändring på tycker jag.



Nu ska jag snart ställa mig och laga lite mat till Älskling och mig. Sen blir det slappkväll i soffan kan jag lova!! Jag har inte en bra dag idag, inte alls. Allt känns blääää! Men man måste väl få ha såna dagar ibland också antar jag.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0