höstmys.


Var nyss ute på promenad med Tone i vrinneviskogen, kom då att tänka på att det var färglatt vart jag än tittade. Så mysigt när löven är i olika färger, verkligen höst ute nu. Det tycker vi om.



Helgen har varit bra, jag och älskling gick ju då på bio i lördags, men den film vi hade tänkt se var trasig så det fick bli en annan, den var mindre bra. larvig humor. Men det var iaf mysigt att göra något med älsklingen, och mcd smakde bra :) evigheter jag åt där så det var faktiskt för en gångs skull gott!

Så var det en ny vecka nu igen. Dom bara springer iväg, gör inget speciellt men ändå så går dom fort. På torsdag ska jag antadligen åka till min älskade farmor och spendera natten där. Inte allt för ofta man är där, så det kan vara mys att bara vara där och så är ju maten toppen också ;)

Nu ska jag ta och diska, sen ska jag väl ta tag i pluggandet också. Matte står på schemat! :( inte min favorit direkt.

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0