Pasta & promenad


Vad fort dagarna går nu för tiden måste jag säga. Trots att jag inte gör något speciellt.
Idag vaknade jag och Tone runt halv 10,  vi tog då en kort morgonpromenad, åt frukost. Runt lunch ringde Älsklingen och frågade om jag ville följa med honom och hans klasskompisar och äta pastabuffe :) han har alltid pratat om det där pastastället och hur gott det är! Det visade sig att han hade rätt. Kanongott! :)

Nu har jag nyss kommit in från en promenad med Tone, det blev en sväng runt strömmen idag. Tone hade fullt upp med att kolla på ankor och att springa och leta pinnar, så nu ligger hon däckad i sängen! Så söt så.
Ska snart sätta mig och skriva den sista frågan på inlämningsuppgiften i religionen, sen kan jag skicka in den till läraren :)

Ikväll ska vi käka pannkakor och jag ska kika på filmen P.s I love you. Har hört att den ska vara bra. Har något sett den?

Nu ska jag ta en sväng med dammsugaren (igen) sen kommer väl min sötnöt hem snart!!

Ha en fortsatt bra dag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0