Plugg plugg!!



ojoj, ikväll måste jag plugga massor. Ska lämna in en inlämingsuppgift i Matte denna vecka och den 8:e oktober har jag prov i Naturkunskap! :P Phjuu!

För övrigt så ska vi på föräldrautbildning ikväll igen, skoj skoj! :) Det håller på i två timmer, sen blir det som sagt till att plugga hela kvällen!

Kom nyss in från en promenad med Tone hunden, det regnar lite så det var inte allt för skönt ute men har man hund så har man :) och skulle ju inte för något i liver vilja vara utan henne!

På söndag ska vi åka till Ikea med Martins päron. Farligt att vara där :) man hittar alltid så mycket man vill ha, som man egentligen INTE har råd med! :S Men vi ska iaf handla en spjälsäng med tillbehör, som min kära mor ska betala :) hon är bra snäll hon. Ska bli kul att inhandla lite saker, då känner man att det faktiskt är på riktigt! Att vi kommer få en bebis om 2½ månad! haha, känns konstigt. Men oj som vi längtar efter det där lilla livet!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, har inte hunnit med det ännu : / har sprungit runt och städat halva dagen! :)

Jaja. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emma.e

städa, de var väl ovanligt ;) Haha.

2008-09-30 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0