Tänd ett ljus


Tjuvlyssnade nyss på "tänd ett ljus" tycker den är så bra och fiin :) Brukar alltid lyssna på den månader innan juletid! Inget Älsklingen min uppskattar, men en gång fick jag lyssna iaf. Tycker egentligen inte att den är så julig av sig, det sjungs ju inget om tomtar och snö osv. Men nu ska jag hålla mig nån månad tills jag lyssnar igen, hehe.

Idag har vi varit hos vetrinären med Tone, och det är ju som alla med djur vet inte alls billigt! Så måste vetrinären söva hundskrället också!! Annars ligger hon inte still och låter honom titta noga, lilla skrumlan. Hon hade massor av svamp i båda öronen + att hon var jättesvullen i hörselgångarna, stackarn. Men nu har hon fått örondroppar så det ska bli bra igen!

 
En bild på lilla Tone när hon endast var 6 veckor! :) Gullevovve!

I morrn blir det till att gå upp tidigt för att åka till kholm och jobba på willys.

Nu ska jag ta mig lite juice sen nanna kudde.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0