Tjock och svullen!


Inte nog med att jag inte längre kan smörja mina ben ( magen är ivägen!!! ) så upptäckte Martin igår när han smörjde mig att mina ben/fötter var svullna! Vet att man kan få det som gravid, och jag har såklart fått det :) haha, snyggt! Ja, mycket ska man behöva genomgå för att få sin bebis! Och det gör man såklart.

Jobbade igår, gick kanoners. Hade dock lite huvudvärk och så spydde jag upp lunchen ( lääänge sen jag såydde upp mat!!) Men annars var det lika kul som vanligt. Såg ut som en sliten katt gjorde jag också, det regnade först när jag cyklade till bussen på morgonen och när jag gick dit, då kan ni ju bara tänka er hur man ser ut! På kvällen åt jag och Martin hemmagjordpizza som han gjorde medans jag tog mig ett varmt bad och SOMNA där i! :) en film på det, någon konstig thriller om en hemlös snubbe. gick att kolla på men har sett bättre.

Ikväll blir det tacos, ska bli så gott! Jag och Tone var nyss borta på lidl och handlade gräddfil, var bara det som fattades. så fick ju lillvovven en promenad samtidigt! I regnet! Det börjar verkligen bli höst nu, löven börjar bli färggranna och det är ju så mysigt.

Neheee, om vi ska ta och börja med maten kanske, jag och kotten är hungriga! på tal om kotten så lyssnade vi på hjärtljudet igår! ojoj så högt och tydligt man kan höra nu, läste här om dagen att man kan om man har tur höra det genom att lägga huvudet på magen :) (ja, inte jag då såklart! Kan bli svårt. Men någon annan)

Jaja, ska sluta babbla nu. Ha en fortsatt trevlig söndagskväll.

Kramar!



När det är sånt här väder åker jag gärna tillbaks till Thailand!!!!!!
Hur härligt som helst där ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0