Äckligt!


Vi bor i ett äckligt hem! Det tycker man ialla fall efter att snubben med värsta värsting dammsugaren har varit här! Han var här i 3 timmar, och det var länge sen jag såg så mycket skräp! Han dammsög mattan i vardagsrummet, soffan och vår säng! Först fick vi dammsuga mattan så att den såg ren och fin ut, sen dammsög han med sin monster dammsugare, och smutsen tog aldrig slut!!! Det var hår, damm och SAND! Soffan fick en helt annan färg. När han sen dammsög vår säng blev jag spyfärdig, det var massor av kvalsterbajs i den! Och madrassen är bara 6 månader! Och det där sover man i! Allt blev verkligen rent efter hans besök! Hade jag haft ondigt med pengar hade den där dammsugaren varit min nu!

Vi fick även ge 25 st nummer till folk vi känner, då får man nämligen en jättefin vinöppnare som är värd 900 kr. Så bli inte förvånad om du får ett samtal ;) det är ju som tur är inget tvång att tacka ja, men jag rekomenderar er att göra det :) speciellt om ni har djur, eller barn som kladdar och smetar :)

Så har Markus, Linda och Alva som är 6 månader varit här på en fika. Det var väldigt trevligt. Blev mycket bebisprat såklart! Lukas och Alva väger lika mycket, och är nästa lika långa. hehe, vår stora lillkille. Vart ska det sluta? :) Har även hunnit med en sväng på stan, men glömde köpa det jag skulle såklart...

I morgon åker vi till Katrineholm redan klockan 10 på morgonen. Då åker vi till Hulta och umgås lite med svärföräldrarna, sen ska vi väl åka en sväng till min mamma också.. Måste ju ge lillebror Alexander sitt fullsmockade påskägg!

Nu tror jag att jag ska ta och nanna kudde. Ja, redan! :) Man blir trött av att vara småbarnsförälder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0