Då var det kanske dags för ett inlägg!


Kikade nyss in här och såg då att det var länge sen jag bloggade nu! Så här kommer ett litet inlägg, ett tråkigt som vanligt! =)

Vår lilla guldklimp ligger nu och sover efter en riktig gnällkväll! Han är inte alls på topp och har inte varit på ett par dagar. han gnäller mest hela tiden när han är vaken. Han är väl i någon utveckligsfas, eller så är tänderna på g. Han är bra go iaf!

Vi kom iag hem igår efter att ha spenaderat 5 dagar i Katrineholm. Har varit trevligt som vanlig! Vi har hunnit med att träffa Poyan och c/o i vanlig ordning. Och så har vi såklart träffat alla släktingar eftersom det har varit påsk. Många fina och GODA påskägg har vi fått, trots att vi är vuxna! =) Lukas har också fårr ett par påskägg, med nappar, pengar och så ett gosedjur av sin gammelfarfar!

Idag har jag varit på vårdcentralen då jag har haft ont i bröstet ett par nätter.. I natt hade jag jätteont och kunde inte sova alls. Ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte jag skulle uppsöka vårdcental. Det visade sig att min magmun är förslappad och att jag lider av stress... Så nu blir det medicin i 2 veckor för min del. Hoppas dom hjälper!

Nu ska jag ta mig en kvällmacka och ta och sova snart faktiskt!

Nu har jag uppdaterat, så nu är det dags att ni också gör det! =) iaf ni som är dåliga på det! Ni vet vilka ni är! =)


Kommentarer
Postat av: poyan

Hoppas att det blir bättre!!

2009-04-15 @ 09:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0