Grillpremiär!


Igår var vi hos Marcus och Elin och grillade för första gången igår, det var väldigt gott, även fast jag fick äta min mat kall! ^^ Lukas var inte alls på humör och ville minsann inte att vi skulle få äta.. Linnea skutta runt i vanhlig ordning och var för det mesta glad, pappa Poyan fick inte heller sitta och äta i lugn och ro ^^ dom är för goa dom små! Elins mage växer så att det knakar så snart är deras plutt också ute.

Vi var även en sväng hos farfar och Berit igår. Vi fikade och hade det trevligt och dom gullade som vanligt en massa med Lukas. Han var på sitt bästa humör när vi var där och vi kunde locka fram många skratt. Det är verkligen helt underbart nu när han har börjat skratta, man kan inte få nog utav hans härliga små skratt!

Nu är vi i Hulta, Lukas sover som en liten stock och jag passar på att sitta här. Martin skjutar in sin mamma till stan. Sen ska jag in till min kära mor för att sova där inatt. Martin ska antagligen ut och partaja.. Jag och Lukas får roa oss själva ikväll, försöka titta på Robisson. Min mor har köpt en resesäng till Lukas, så han kommer sova så gott inatt.. Hoppas jag!! ^^

Nu ska jag gå ner och lukta på mina fina son. Han är verkligen allt för mig här i livet. Älskar honom mest av allt!! Ett liv utan honom skulle inte vara ett liv för mig.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0