kissen är rolig!


Nu var det ett tag sen jag skrev här ser jag! dagarna går så fort och att sitta vid datorn är såklart inte prio ett när man har en liten Lukas att ta hand om.

Lillprinsen växer så att det knakar. Han blir redan 4 måndader på Söndag. Känns som igår jag låg på förlossningen och försökte klämma ut honom. Han är verkligen stora killen nu. Är bara en tidsfråga tills han kan rulla runt från rygg till mage. Spännade! Han greppar även efter alla möjliga saker nu, och äter såklart på dom ^^ påtal om att äta så får han ju snart börja smaka lite potatis, banan osv snart. Det ska bli kul, men vi tänker inte stressa på det, måste ju tänka på hans lilla mage. Tror han kommer tycka om man väldigt mycket faktiskt. Och för övrigt så har han fattat tycke för katterna nu, han blir helt till sig när han "klappar" på dom, och skrattar så gott! Kattarna därimot skulle nog gärna slippa hans små händer.

Idag ska vi till Katrineholm igen, det är ju faktiskt valborg. Vi ska kolla på brasa i Hulta ikväll, och grilla lite. Min farbror Johan och mina små kusiner kommer dit också, han ska hjälpa oss med vår bil. Snällt! Min mor ville att vi skulle följa med dom till Djulö och kolla på brasa, men det blir så sent, inte så kul med Lukas då. Synd, för skulle gärna vara med dom!

På Måndag fyller jag år, det firar jag ute i Hulta med tårta. Bra att ha det där, så slipper alla åka till Norrköping. Skulle ju vara härligt om det var fint väder också, så att vi kan sitta ute!

Nu har jag en liten kinkbebis här, så nu ska jag försöka få honom att sova ett slag!

Ha en trevlig valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0