Roligt!


Har nyss suttit och läst gamla blogginlägg. Det måste vara det roligaste med att ha en blogg, att man kan gå tillbaks och läsa. Läste mest om tiden då jag var gravid. Jag gnällde väldigt mycket ser jag ^^ illamående, jag var hårig och läckte mjölk. Vist, illamåendet förstår jag att jag gnällde över, men det andra? ^^ Om jag får gnälla över något nu så är det väl tröttheten, men det är värt varje sekund. Varje dag med Lukas är underbar, även om det betyder att jag är trött ständigt! Det är helt fantastiskt att se hur han utvecklas för var dag som går. Han börjar verkligen bli stora killen nu, snart 4 månader. Nu behöver man inte längre hålla handen bakom hans huvud, han har blivit så pass stark i nacken nu. Här om dagen fick han sitta i barnstolen med lite filtar bakom sig, och det gick jättebra. Tror också han börjar märka när man går ifrån honom, det tycker han inte alls är kul! Och så har han somsagt haft en period med massor av kink och gnäll, och det är nog ett tag kvar på den perioden. Men vi älskar såklart honom lika mycket för det!

Nu börjar det närma sig flytten också. Spännade! Som alla säkert vet så längat vi otroligt mycket till att få bo i Katrineholm igen. Den 15:e kommer vi att börja flytta saker, och den 24:e flyttar vi äntligen!

Nu tror jag att jag ska ta och nanna kudde! Man vet inte hur länge man får sova... Förhoppningsvis vaknar lillherren första gången vid 4. Sen är det antagligen bara att le och vara glad och stiga upp 5.30 ^^ Som sagt, varje liten sekund med Lukas är underbar!



Gonatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jessi

du som tagit bilden? =)

2009-04-20 @ 00:55:46
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp, jag som tagit bilden :)

2009-04-20 @ 08:14:21
Postat av: Jessi

riktigt fin faktiskt ^^

2009-04-20 @ 15:32:29
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Jessi

haha, gamla tänder.. =p måste vara några år gamla eftersom dom låg så högt upp. numera gräver man lite djupare hål i marken ..

2009-04-21 @ 20:18:34
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0