Solen?


Vart har det fina vädret tagit vägen??? Det som var så härligt när solen tittade fram! Nu känns det som höst ute igen.. Inte alls kul!

Idag har jag och Lukas ätit lunch med Martin och hans klasskompisar på Angelas, dom har jättegod pasta där. Lukas satt nöjt i sin vagn medans vi andra åt. Sen tog vi en runda nere på stan, shoppade lite tröjor till Martin.. Det är på topp, han ger mig pengar, och jag handlar :) sen blev det såklart lite ögonshopping också.. Tänk om man hade pengar somsagt...

På fredag åker vi till Katrineholm. Martin ska ut och festa på statt på lördag. Jag och Lukas ska väl hänga hos min mamma :) Lukas har fått en resesäng av sin mormor, så han kommer sova så sött så sött där. På fredagen ska vi väl förhoppningsvis träffa Poyan, Malin och lilla Linnea.

Just nu har jag riktigt sabla tråkigt!! Vet inte vad jag ska hitta på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra de!!! Vi satsar på fredag

2009-04-22 @ 15:26:14
Postat av: Emelie

Kom till min syster på lördag^^ Hon har ljusparty/inflyttningsfest. Du är inte ensam om att vara nykter så de behöver du inte vara orolig för. hehe

2009-04-23 @ 14:35:08
Postat av: Anna

sv: tack så mycket! ja kan tro att den gör det, snart är väl Siri ett år :p

2009-04-23 @ 17:57:09
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0