Sovmorgon!


idag fick jag sova till 7.15! Wohooo! Värsta sovmorgonen! Fast har ju såklart ammat under natten. Jag hade kunnat sova längre, men jag ville gå upp och äta frukost med Martin och mysa med vår son. Prioriterar det! :) Nu har jag lite enamtid, det är verkligen hur skönt som helst! Martin och Lukas är ute och går i det fina vårvädret. Jag ska passa på och duscha, hur länge jag VILL! Ooh så skönt! Sen ska vi traska ner på stan och kika lite.. Kanske köpa ett par skor eller två.

Jag känner mig så lycklig nu förtiden! Är nog en blandning av att ha blivit mamma och att det är vår! Och att jag har min underbara Martin såklart! Härligt att känna såhär är det iaf.

Sitter och lyssnar på tokhög musik nu! Det är härligt, och det var riktigt länge sen jag gjorde det! Lukas öron tål nog inte såhär hög musik! :P Just nu är det en låt som får mig att tänka på förlossningen, den spelades på radion om och om igen när jag låg där och hade så ont! Amy Macdonald - This is the life. Det var då den satt sig på mitt huvud, för 3 månader sen! :)

Nu ska jag hoppa in i duchen! Ha en bra helg folket!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0