Tvätta vår matta!!


Idag kommer det en snubbe och ska tvätta vår matta! :/ haha. En gammal klasskompis till Martin har fått ge en gratis matt/sofftvätt till någon, och den fick vi! Ska tydligen vara npgon superdammsugare som gör mattan skinande ren ;) intressant.. Vår matta är nämligen VÄLDIGT smutsig! Så kanske vi kan köpa den där dammsugaren sen, jo tjena, den kostar ju bara 36.000! Ojaa, den ska vi köpa! Vi som är så täta!

Lukas var på väldigt kinkigt humör igår efter sprutorna, så han fick en alvedonsupp. Efter det och ett bad med mig blev det bättre. usch och fy för sprutor! Nästa spruta är när han är 5 månader, det ser vi inte framemot!

Just ja, den 9:e maj ska jag jobba! :) kul värre. Ska jobba i 9 timmar! NIO timmar ifrån Lukas med andra ord! Men det ska nog gå bra. Blir till att pumpa ut så att Martin kan ge honom mat under dom där timmarna.. Och oj vad jag kommer få pumpa under jobbtimmarna ;P spärngfyllda lär dom ju bli!

I påsk blir det middag hos Farfar på långfredagen och på påskafton hos Farmor Gun. Trevligt att träffa alla (nästan) släktingar, dom är nyfikna på att se Lukas nu! Till skillnad från en viss annan idiot!

Nej, nu ska jag duscha innan dammsugarsnubben kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0