Vad gör man??


Vad gör man egentligen när man inte har Lukas att ta hand om???!  Martin är ute och går med honom och Tone, och har varit i över 1½ timme! Ensamt! Jag klättrar på väggarna här hemma. Ni som inte har barn, vad gör man? Jag har glömt bort! :P

I eftermiddag ska jag traska ner på stan och köpa mig lite skor på skopunkten, ta 2 betala för 3! Bra grejer! Vi var ju nere på stan igår, då kollade jag ut 3 stycken som jag ville ha! Martin köpte skor igår, 3 stycken jättefina! Är det något jag kommer sakna när vi har flyttat tillbaks till Katrineholm är att kunna gå på stan en Söndag. I Katrineholm är det ju bara Åhlens som är öppet på Söndagar.. haha, illa. Vilken liten håla man vill bo i egentligen!

Idag är det minsann inte lika fint väder som det var igår! Tråkigt! jag har inte satt min fot utanför dörren ännu, så vet inte om det är kyligt?

Ne, nu ska jag ta och vispa ihop våffelsmet.. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på! Vänta på att mina pojkar kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0