Varit i Vingåker.


Idag åkte jag och Martin till Vingåker för att kika lite på Factory outlet. Mycket fint finns det. Tyvärr köpte vi inget denna gång, men i sommar ska vi dit igen och shoppa loss. Finns väldigt mycket fina barnkläder där också.. Och inte så fasligt dyrt! Efter att vi hade varit där åkte Martin hem till Hulta. jag och Lukas stannade kvar för att fika med Ulla och Sussi. Det var jättelänge sen vi sågs! Det var jättekul! Jag blir så glad! Dom är precis som jag minns dom.. Ulla är verkligen helt underbar! Vi pratade lite minnen och dom gullade med Lukas. Sen åkte vi buss till Hulta.

Nu har vi nyss suttit ute och fikat i solen. Jätteskönt! Lukas sover ute i vagnen nu.

Nu vet jag intre rikigt vad vi ska hitta på... Man vet inte vad man ska göra när Lukas sover! hehe.

Glad påsk på er alla!


Kommentarer
Postat av: Jessi

Glad Påsk på er! =)

2009-04-10 @ 02:52:30
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Jessi

jag tycker minsann att du ska uppdatera lite! =)

2009-04-14 @ 14:28:34
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0