1 vecka och 6 dagar..


Så länge sen var det jag skrev blogg. Det hinns inte med längre. Tiden försvinner när man är småbarnsföräldrer! Nu har det ju varit så fint väder ett par dagar också så att sitta vid datorn då är ju inte det första man tänker på.

Sitter just nu och väntar på att Martin och Lukas ska komma hem, dom har varit i Hulta sen i förmiddags medans jag har varit hemma med huvudvärk. Inte alls kul, har sovit bort halva dagen. När dom kommer hem ska vi åka och storhandla, det behövs verkligen. Kylskåpet ekar och blöjorna är slut!

I helgen har vi umgåts med Poyan, Malin och sötungen Linnéa. Vilket har blivit som en tradition varje helg! Hur trevligt som helst. Vi har bland annat gjort hemmagjord pizza, badat i Lyttersta/Duveholmsbadet, kikat på film. Igår skulle jag testa att åka vattenskidor efter Marcus båt, och det gick hur dåligt som helst! Man ska ligga som en köttbulle med flytväst och skidor på innan man ställer sig upp, och det var svårt! Jag låg som en köttbulle, fast under vattnet! Slutade med att jag släppte linan alla gånger. Men jag tänker inte ge mig, jag ska upp! Martin testade också, och han kom upp, men det gjorde han inte sist, så det borde ju betyda att jag kommer att klara det nästa gång! Helst av allt vill jag ha en sån där ring som man sitter i efter båten, det kan ju iaf inte vara svårt :)

Så har det ju varit Katrineholmsveckan också, och vi var inte ute en enda gång. Var lite sugen, men det är absolut ingen som frågar om man vill följa med, folk tror väl att man inte vill bara för att man har barn.. Men jag kan, för jag ammar inte längre! Så det så :)

Nu ska jag skriva matlista här innan mina pojkar kommer hem!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: emma.e

trodde faktiskt du skulle höra av dig om du ville ut, du vet ju att vi skulle ut. men de var ju synd

=(

2009-08-10 @ 17:03:36
Postat av: Marlene - Bf +1

Tack för dina peppande ord! :)

Måste ha varit frustrerande att gå över såå länge!

Kram

2009-08-10 @ 20:20:44
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Marlene, BF+2

Hehe jo det tvivlar jag inte en sekund på! ;)

Hehe precis...

2009-08-11 @ 15:32:28
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0