Äntligen fredag igen!


Så var fredagen här åter igen. Fort går det!
När Lukas har sovit klart ska vi ta bilen och åka och gratta Lukas kusin som fyller 12 år idag- alltid kul med kalas, och gott!! :) Efter kalaset åker vi hem till Marcus, Elin och lille Isac. Poyan, Malin och busigaste ungen av dom alla - Linnéa kommer såklart också. Blir hemmaGjord pizza och bus med våra barn.

Idag har det inte hänt så mycket. Vi har cyklat till öb och köpt lite billigt och välbehövligt kraffs. Var även inne på Elgiganten och kikade på dammsugare, vi behöver nämligen en ny. Den vi har nu suger på att suga och så är den nära på att falla samman. Så vi får väl se vad det blir för en. Tråkig grej att lägga pengar på dock!

Somsagt, Lukas sover nu, även Martin. Han är trött efter att ha gått upp runt kl 6 men en pigg liten unge :)
Jag försökte mig nyss på att baka en nutella/bananrulltårta, men det gick åt skogen! Så den hamnade i soptunnan! usch så arg jag blir!

Nu ska jag packa skötväskan så att all kommer med till lillen. Ha en trevlig kväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0