Dagarna springer iväg!


Snart är även denna dag slut. Förstår inte hur dagarna kan gå så otroligt fort nu för tiden.

Att vara hundvakt åt lilla Noowa i morse gick precis som jag trodde, bra. Hon var full av bus och jättemysig. Lillkatten tyckte hon var lite väl jobbig, han fräste och hade ekorresvans :) men ändå så kunde han inte låta bli att vara framme att nosa på henne hela tiden. Tone var ute på långpromenad med min farfar, och tur var väl det!
I eftermiddags var vi i badhuset, Lukas älskar verkligen att bada, han skiner som en liten sol! Vi badade i vanlig ordning i en halvitmme, sen passade jag på att simma några längder, skönt!

Ikväll har vi ätit en kycklinggryta som jag hittade på tasteline.se, dom har faktisk många goda recept. Ibland måste man förnya alla maträtter känner jag, blir lätt tjatigt med samma hela tiden.. Förutom hemmagjord pizza då, som vi gör varje fredag :)

Nu ska vi väl fortsätta att titta på Sagan om ringen, sen blir det sängen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: erika

han går inte riktigt efter gåvagnen för den springer iväg lite för lätt o fort.. men gåstolen går han efter :P den går inte lika fort fram :)

2009-08-20 @ 09:58:45
URL: http://eriikamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0