Hundvakt


Godmorgon i stugorna!

Idag gick jag och Lukas upp kl 6. Det var inte jag, utan Lukas som bestämde det! :) Martin får sovmorgon idag och sover ännu. Även Lukas ligger i sin säng och ska sova lite till. Det är tyst inne på hans rum så han kanske har somnat.

Klockan 10 ska vi vara hundvakt åt lilla Noowa, min mammas valp. Ska bli spännande. Katterna lär ju springa för livet här hemma, och Tone ska väl i vanlig ordning vara poliskonstapel över alla sina saker. SKa inte vara hundvakt så längre, och tur är väl det ! :) Vad som häder resten av dagen återstår att se. Verkar nästan som att solen ska titta fram, men om det tänker komma och stanna vet man ju aldrig. Om inte så blir det nog badhuset idag igen.

Nu ska jag titta till sonen som muttar lite i sängen. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0