Ny dag med nya möjligheter!


Idag är det faktiskt ganska så fint väder ute och det uppskattas. Man känner sig så mycket piggare då tycker jag! Lite senare i eftermiddag kommer lilla älsklingstjejen Linnéa hit medans mamma och pappa ska spela lite golf. Hon kommer att få somna här och så hämtar dom henne senare. Ska bli väldig spännande att ha två barn att se efter. Vilken tur att vi är två. Hade iaf tänkt att dom små liven skulle få bada i badkaret tillsammans, plaska och ha kul! Båda två älskar ju att bada.

Innan funerar vi på om vi ska ta en liten sväng ut till Hulta och äta lunch, om vi får tag på svärpärona vill säga. Ska även ta en sväng till elgiganten och lämna in vår filmkamera som inte funkar. Vill ju kunna filma Lukas nu när han är liten, jättekul att titta på om några år, både för oss och honom. Önskar att min mamma hade filmat mig när jag var liten, hade varit riktigt kul att se faktiskt!

Nu väntar vi bara på att lillpluppen vår ska vakna så att han kan äta lite gröt, sen får vi se vart det bär av. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: elin

jag ammar henne ingeting nu, jag ammade henne bara på kvällen ibland inte ens de. o sen på nätterna då. Men ja va tvungen o sluta pga av medicin som kan gå över i bröstmjölken. så jag får pumpa istället när det blir outhärdligt. tack för informationen iaf. =)

2009-08-30 @ 15:20:48
URL: http://elinwelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0