1 månad idag.


Idag blir lillkillen vår 1 månad gammal! Tiden bara rusar iväg. Han gör fler å fler framsteg och man märker stor skillnad på honom från när vi kom hem från bb. Ska bli så kul när han börjar vara med ännu mer, nu är han ju mest ett litet "paket" ^^^ eftersom han blir en månad idag ska han börja få AD-droppar, det ska bli spännade å ge honom dom ^^ tror inte att herren kommer gilla det!

Idag vet jag inte vad som händer å sker, är ganska trött! Lukas har inte riktigt kunnat slappna av inatt. Han ligger oftast mellan mig och Martin (spjälsängen är inte rolig) men inatt har han velat ligga tätt intill mig under samma täcke, det fick han, när han sen somnade flyttade jag honom men då blev han ledsen såklart.. När man har honom under samma täcke och så nära kan man inte direkt sova bekvämt, man tänker hela tiden på att han ligger brevid och rör sig försiktigt och ligger som en stel fiolsträng! Nu därimot ligger han och sussar så skönt där inne i sängen. Funderar på om jag också ska lägga mig en stund!

Vill att tiden ska gå fortare! Vil flytta till kholm och kunna träffa vänner oftare! Och bara kunna traska över till min mor någon timme eller två. Nu har man ju ingen! tråkigt! Vilken tur att jaghar Lukas, man ver ju vad man har att gör om dagarna om man säger så ^^ mata,rapa,trösta,byta blöja, söva osv.. Och jag ÄLSKAR allt det där ^^

Nu blir det till att vila lite, om herren i huset tillåter vill säga! ^^

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0