1,5


Då var nästan helgen avklarad då! Den har gått fort, precis som alla andra dagar ^^

I fredags hade vi lite filmmys här hemma, ungefär i vanlig ordning. Igår kom Dessan hit på förmiddagen, vi tog en runda nere på stan, och så käkade vi lite. Lukas var såklart med, han var så snäll så ^^ han passade även på att ge Dessan ganska många leenden, han är en riktig liten charmkille! Tror minsann att Dessan blev lite är i min son! Sen var Dessan snäll och skjutsade mig till Willys så att jag kunde handla en massa mat! Tackar och bugar!

och nu har jag ÄNTLIGEN fått de Patrik 1,5! Har varit nere på videoaffären här nere och tjajat och frågat när den kommer. Så igår när jag gick in på Tankafett.se så fanns den till min stora lycka där ^^ så den kikade vi på igår! Jag tycker den var alla tiders ja! Lukas sov som en stock inatt, han somnade vid 23.30 igår och vaknade vid 5.30 ^^ så länge har han aldrig sovit! Jag blev glad, och pigg! Men dessvärre rinner min näsa och halsen börjar värka, så nu är jag trött för det ist! Hoppas jag inte ska bli allt för sjuk, kan ju bli jobbigt, och vill absolut inte att min lillprins ska bli sjuk!

Idag har vi gått runt strömmen, har ju varit jättebra väder. Vi tog med några gamla hamburgarbröd och matade ankorna med, dom blev glada och helt plötsligt från att vara 4 ankor var dom typ 50 ^^ ryktet spred sig fort!

Nu ska vi snart käka lite varma mackor och titta på Seven Pounds med Will Smith, den ska  tydligen vara bra! Lillprinsen sover just nu, han kommer i vanlig ordning vakna när jag ska ta första tuggan av mackan, och vara hungrig så att jag får äta en kall macka! ^^

Jaja, sluttjatat! Hoppas ni haft en trevlig helg iaf!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehhh, rakarns nu blir jag avundsjuk! vill ju också se den filmen! här dröjer det ända till den 24:de..hur ska jag tå ut?

2009-02-15 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0