Alkoholfritt vin!


Oja! Ikväll ska jag slå på stort och dricka alkoholfritt vin! Det smakar faktiskt nästan precis som vin med alkohol i! Det är vad man får nöja sig med när man ammar sin lille pojke! ^^ Älsklingen är väl inget större fan av vin, med eller utan alkohol, så jag får nog dricka det själv...

Har nyss varit nere en runda på stan. Bytte Martins tröja, så hittade jag två söta tröjor till Lukas, så svårt att låta bli att handla saker till min skatt! Han fick ju faktiskt sitt första barnbidrag idag! ^^ Nu håller jag på att baka lite mockarutor, vi får ju besök i morrn så då vill man ju bjuda på något gott!

Runt klockan 3 ska jag gå runt strömmen med Lukas och Tone såklart, hon behöver springa av sig! Å det ska hon verkligen få göra, för först ska hon springa ett varv med Martin innan jag sen går rundan med henne ^^

Nu ska jag kika på min son som sover i vagnen ännu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0