Borta bra, men hemma bäst.


Nu är jag och Lukas hemma i Norrköping igen. Vi åkte hem igår kväll! Det är bra kul att vara i Katrineholm ett par dagar och träffa en massa människor, men det är verkligen skönast att vara hemma.
Jag har verkligen hunnit med mycket dessa dagar i Katrineholm. Har träffat en hel drös med människor ^^ Först fikade jag med en tjejer, vi var väl 7 stycken. Sen har jag också träffat min Farmor, Farfar, Mia och hennes lilla (stora) Julia och så Dessan. Väldigt trevligt att hinna med att träffa alla! och så har jag ju varit hos frissan också,det behövdes. Trött på att ha en "hjälm" på huvudet, och jobbigt att ha luggen hängandes i ansiktet hela tiden!

Idag ska jag ta det lugnt!! Inget alls inplanerat! Härligt! Ska väl bara ut på en promenad med Tone, såklart. Och städa lite här hemma kanske.. Men det är ju inget ovanligt ^^

I helgen får vi besök av Martins äldsta syster Katarina + familj. Dom har inte träffat Lukas ännu. Så vi ska bjuda dom på mat hade vi tänkt. kulkul! Nästa helg bär det ju av till Katrineholm igen. Vi kommer spara många hundralappar när vi bor i Katrineholm, slippa åka tåg hela tiden ^^

Nu ska jag fixa lite medans min son fortfarande sover!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0