Föräldraskap


Så var det äntligen fredag! Det betyder för mig jag kommer få ha Martin hemma i 2 dagar! I morgon kommer Dessan hit en sväng, vi ska väl vist ta en runda på stan och hitta födelsedagspressent till Simon. Alltid trevligt med besök av Dessan ^^

Idag kommer det ett par tjejer hit som intervjuade Martin igår om hur det är att ha blivit pappa. Dom ville spela in "miljöljuden" här hemma. Det kommer kanske att sändas i p4. Det vore ju lite roligt ^^ Säger till om det ska sändas, så får ni lyssna. Iaf så ska jag baka tills dom kommer! Kan ju vara trevligt att ha något att bjuda på. Sen hoppas jag hinna med en runda på stan och kika lite.

Lukas sover som en stock, men antar att han vaknar precis när jag ska börja med maten ^^ brukar vara så! Min lille tjockis!

igår ringde Poyan och frågade Martin om vi ville följa med till paris, men fattiga som vi är så fick vi ju tacka nej :( det hade varit jätteroligt annars. Men somsagt, vi har ju planer på att åka med dom och våra barn till Thailand om nått år ^^

Fredag den 27e ska vi till Kholm och prata med banken om lån. Vi vill ju helst flytta till ett radhus nu när vi ska flytta tillbaks tilö kholm, så hoppas vi får ta lån! Vore ju nice. Emma.e, var det den helgen ditt det där partyt var???

Ne, nu har jag inte tid att sitta här!

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: emma.

hej strå. ne de är den 21:e jag ska ha lite party. :P

2009-02-13 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0