Fredag igen.


Godmorgon gott folk!

Jag kelv nyss upp ur sängen, låg och gav Lukas mat i sängen och somnade ^^ mys! Gick sen upp för att fylla på badvatten i badbalan medans prinsen låg kvar i sängen, när jag skulle hämta honom hade han vist somnat om ^^ han är en riktig sjusovare ibland! Speciellt på dagarna.. Hade varit bättre om han sov lite mer på eftermiddan/kvällen så att Martin och jag kan ha lite egentid ^^ men det vill minsann inte lillen.

Idag ska jag ner på stan och byta en tröja som jag köpte till Martin igår, den var vist för liten. Sen blir det nog i vanlig orning lugnt. Man orkar inte med så mycket mer när man har lillprinsen. Tiden går så fort, han blir hela 7 veckor i morgon. Och han börjar få mer å mer personlighet också! så kul!

Nu vaknar han tror jag! Badbaljan nästa! :)

Ha en trevlig helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0