Full rulle!


Hej alla, eller ska jag skriva ni få som läser min blogg? ^^ vilka är ni? Inte så många som skriver komentarer så svårt att vete vilka som läser egentligen!

Dagarna rullar på, förstår inte hur dagarna kan gå så fort, för så mycker gör man ju inte! Går mest här hemma och myser med min lillkille. Sen har det blivit en fika hit och dit med lite olika människor ^^ alltid trevligt! Påtal om fika så ska jag till Erika och Hampus på fika på tisdag, hennes lillekille är 2 månader och hur söt som helst! Nu har hon även besök av en tjej som också har en lillskrutt på 2 månader, så vi ska fika och prata bebis antar jag! Hur kul som helst!

Igår var jag åter igen på bvc med Lukas. Han har blivit stora killen, han ligger långt över kurvan på hur stor man "ska" vara i hans ålder. Han väger nästan 5,5 kg och är redam 61cm. Sköterskan där sa också att han var väldigt allert för sin ålder, hon kunde få honom att le massor samt att jollra.. Vilket han gör massor här hemma! Det är så härligt att se honom så där busigt glad! ^^

Igår kväll kollade jag och Älskling på film (Changeling) den var faktiskt ganska bra! Vi kom fram till att filmen blev dubbelt så lång när man har en bebis! Skulle det inte bytas blöja mitt upp i allt så ville han att man skulle prata med honom och inte titta på tvn.. haha!

I morgon åker jag och Lukas till Katrineholm och stannar där tills på måndag. Vi ska umgås lite med min mor! Ska bli trevligt, och kul för henne att få mysa lite med sitt barnbarn. Hoppas även jag ska hinna träffa Emma. På måndag åker jag med mina svärpäron hem till Norrpan, dom ska hit så det passar ju utmärkt.

Nu ska jag ta fram köttfärs och förbereda maten liten. Och kanske hinna duscha? haha, inte hunnit med det än- fullt upp med en liten skrutt ju!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Tack för idag... det var trevligt.

Kram

2009-02-10 @ 19:27:11
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0