Katrineholm


I morse fick jag ett ryck och ville åka iväg till Katrineholm. Så nu sitter jag här hemma hos mor min. Men det tog en jädrans tid att komma hit! Tåget skulle avgå 10.33, men var försenat till 11.55! Hade jag vetat att det skulle bli så mycket försenat skulle jag ha gått hem, men dom flytta hela tiden fram det med typ en kvart, och stannade till slut på 11.55 somsagt! Lukas vaknade ju såklart på tåget och var hungrig efter att ha legat i vagnen i 2 timmar.. Kanske inte sådär jättekul att amma på tåget.. Men allt för min klimp såklart. När tåget äntligen är framme så mosar sig folk in på tåget innan folk som ska av får stiga av tåget, folk står i vägen och ja jag vet inte allt, så det resulterade i att dörrarna stängs och tåget åker vidare till Eskilstuna, med MIG kvar på tåget, så en vänlig själ sprang och sa till och dom fick backa tillbaks för att släppa av mig! Vilket psyk alltså!

Har hunnit med en fika med en hel drös av brudar! Trevligttrevligt, men dom var lite dåliga på att fika tycker jag ^^ bara jag som moffa i mig en stor semla! Ska man fika så ska man fika ordentligt! hehe. Nu har vi nyss ätit här hemma och min son har jag inte sett på länge nu, han är hos sin mormor och kan gissa på att han kommer vara lvar där tills han vill ha mat! ^^ skönt att vara lite "fri" men jag skulle nog ändå helst vilja ha honom hos mig! Hönsmamma!!

I morgon kommer min kära farmor hit på besök, hon har köpt en fårfäll till Lukas som han ska ha i vagnen.. En som kostade "många fina femhundringar" som hon så fint sa! Hon är så snäll min farmor. Sen blir det förhoppningsvis frissan också! Behöver bli av med min HÄSTMAN till lugg! Ingen kommer bli så glad som Älskling om jag klipper av den! ^^

Nu ska jag se vad min mor gör med min lille son!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0