Länge sen nu..


Ser att det var ett tag sen jag skrev nu. Har haft fullt upp!

I Söndags var jag och Lukas i katrineholm, Tomas, min mammas kompis kom och hämtade oss på dagen. Sen var jag hemma hos min mamma ett  tag, sen kom Emma och hämtade oss så for vi vidare till Emma.e på en fika och lite prat! Alltid lika trevligt, och många skratt i vanlig ordning! Tone har fått sig en ny favorit, Emma! :) Hoppade upp i hennes knä i bilen när hon körde och inte tala om hur mycket hon vaktade henne, hon kände att Emma.es lilla kattunge Zixten var ett stort hot! haha, meshund! På kvällen hos min mor käkade vi mat och tårta då min mamma fyller år IDAG faktiskt :) Grattis min mor!
Lukas sov som en dröm på natten, och jag kände mig faktiskt utvilad på Måndagen, tråkigt nog fick jag väcka honom för annars skulle mina bröst spricka..

På Måndagen segade vi mest, sen kom Emma och Bella förbi på fika! Trevligt!! Så kul att träffa lite folk, det händer inte så ofta! Hoppas på ändring :) Sen kom iaf svärpärona och hämtade mig så åkte vi hem till Norrpan.

Igår var jag på "mammaträff" hemma hos trevliga Erika och hennes Hampus! Vi var samanlagt 5 st mammor med våra små älsklingar, alla bebisar var gudomligt söta. Vi fikade och pratade bebis såklart! Var där i ca 3 timmar, tiden går fort när man har trevligt! :) Hoppas på fler sådana träffar. Och Lukas höll sig ju ganska lugn så det var ju skönt!

Och så var det idag då.. Snart kommer Älsklingen hem så ska vi köka lite lunch, sen kommer Elin förbi och ska träffa Lukas för första gången.

Just nu sitter min lille Älskling i sin babysitter och pratar med sig själv, han är så söt min prins! han har sovit ganska bra inatt också, så idag har han en ganska pigg mamma.

Nu ska jag fixa och dona lite här så det inte ser ut som en bomb har landat här när Elin kommer.

Bye.

 
    GRATTIS TILL LUKAS MORMOR!
Vågar väl inte skriva hur gammal hon blir! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0