Länge sen!


Såg nu att det ar flera dagar sedan jag skrev blogg! Man har faktiskt inte tid att sitta så mycket vid datorn när man har en bebis här hemma ^^ och när man väl sitter här så har man honom i knät, och att skriva blogg med en hand är inte så lätt!

I fredags skulle tvillingarna ha kommit hit och kika på Lukas, men nästan bara 1 mil ifrån Norrköping ringer dom och säger att bilen inte vill åka längre! Så dom kom inte! Vi skulle ha åkt med dom tillbaks till kholm, men det sket sig ju ^^ så svärfar kom och hämtade oss ist. Så på fredagskvällen var vi ute i Hulta och hade det trevligt, sen sov vi kvar där. På lördagen lånade Lukas farmor honom, dom var ute och gick och hade det mysigt! Jag och Martin åkte lite spark på isen och jobbade lite ^^ tog bort all vass! Nu blev jag enarmad! :P  Lite senare åkte jag och Lukas in till stan för att göra ett nytt försök till att träffa tvillingarna, och vi lyckades! Vi fikade och dom mös lite med Lukas. Sen bar det av till Marcus och Elin, och sen vidare till Poyan oc Malin. Där käkade vi lite mat och prata lite. Vi åkte hem till Hulta ganska skapligt och sov, man blir ju trött när man har en liten lillskit! ^^

Igår kom vi hem! Borta bra men hemma bäst stämmer! ^^

Nu ska vi snart käka lite, sen sova antar jag! trött är bara förnamnet!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0