LYX! :)


Vår lille bebis är ju verkligen helt otrolig! Igår kväll gick vi och skulle sova runt kl 12, jag skulle då ge Lukas mat eftersom han senast åt klockan 10. Men nej, han ville promt inte ha! Han somnade och jag suckade och sa att nu kommer han inte sova länge alls! Tjii fick jag när jag klockan 6 i morse vaknade upp med sprängfyllda bröst!! Fram med pumpen och pumpa, men det hjälper ju nästan inte alls! Klockan kvart över 7 vaknar han! Snacka om att sova BRA ^^  innan vaknade han ju varannan timme om nätterna.

har tvätt nu på morgonen, annars hade nog jag också legat i sängen nu, precis som Lukas gör den lille sjusovaren! Efter att han hade ätit så låg vi och "prata" i sängen ett bra tag, han är så pratglad så det är inte klokt! Och sparka och vifta med armar och ben är jättekul! Han har även upptäckt sina händer nu, dom är jättespännade! Han ser väldigt rolig ut när han tittar på dom.

Klockan halv 3 går tåget mot Katrineholm, då ska vi åka till Willys och visa upp vår guldklimp, eller ska jag säga guldKLUMP ^^ för, hmm, ja det blir ju våra jobbarkompisar ^^ Både jag och Martin har ju jobbat där. Sen bär det väl av ut till Hulta.

Nu ska jag packa lite, och fixa och dona i vanlig ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0