Semeldagen! :)


Trevligt, idag får man äta semla ^^ fast jag har ju faktiskt fuskat å redan ätit en. Ska ner på stan sen och kika lite då ska jag passa på att köpa en varsin semla till mig och Martin. Smarrigt!

Idag fyller min "lilla"syster 19 år, tiden går otroligt fort. För mig är hon fortfarande typ 10 år. Eftersom att vi inte ses så ofta så är det ju så jag minns henne, från den tiden då vi träffades ofta. Tråkigt att vi har så pass dålig kontakt som vi har tycker jag! Vi börjar ju bli vuxna båda två nu. Någon gång kanske det bli bättre på den fronten.

Snart kommer det någon fastigehetsskötare hit och ska kolla avloppet, det har luktat apa därifrån ett bra tag nu. Lillprinsen ligger och sover i min och Martins säng. Han har börjat få in en bra rutin nu, han somnar runt 23.30 för att sen vakna kl 05.00, äter en snabbis för att sen sova till 08.00. Jätteskönt! Och bäst av allt är att han sover i sin egen säng också ^^ inga problem alls. Sen somnar han oftast om igen runt kl 9 och sover någom timme.
Han är så duktig min lillkille!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack Tack Tack :) Jag tog även körkort idag. Puss syster

2009-02-24 @ 16:22:11
URL: http://metrobloggen.se/moamokvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0