Sovbebis!


Ja, vår lille bebis har vekligen blivit en riktig sovbebis! Inatt sov han från 23.30 till 6.30! :O jag därimot, vaknade 5.30 och fick pumpa ut mjölk med bröstpumpen! Men sen kunde jag somna om och sova i en timme till ^^ jätteskönt! Sen åt han lite för att sen sova vidare till klockan 8.30.. Skönt! Hoppas det fortsätter så. Inget jag tackar nej till ^^ Nu ligger lillkillen under sitt babygym och pratar för fulla muggar! Det är riktigt kul att ligga där under förstår ni!

Idag ska vi gå till Graflunds och säga upp vår lägenehet! Gud så underbart! ^^ På fredag ska vi kolla på ett radhus och ett hus i katrineholm. Radhust tycker jag ser riktigt fint ut, och så ligger det nära och bra till det mesta. Hoppas det
 är lika fint som det ser ut och att vi får köpa det! ^^ Nu längtar jag verkligen till flytten, ska bli så skönt att bo i katrineholm igen. Och s¨längtarj ag såklart till sommaren! ^^ Hoppas denna sommar blir bättre, mina minnen från i somras består nästan bara av illamående och spyor! Men denna sommar ska jag ju inte vara gravid ^^

Vi åker somsagt till Katrineholm i morgon eftermiddag, och stannar tills på Söndag. Om ngn vill hitta på ngt på lördag, så hojta till! Martin ska till Markus och bygga i hans hus då, så jag och Lukas har inget att göra ^^

Nu ska jag bädda rent i sängen tänkte jag! Om jag får det för lillen! ^^


Kommentarer
Postat av: emma.e

hoho. tänk på din vän emma.e hon vill gärna ses ;)

2009-02-25 @ 14:14:54
Postat av: Jessi

oh vad spännande med hustittarna! =) hoppas radhuset verkar bra ^^

2009-02-25 @ 15:14:50
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-25 @ 15:17:49
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0