1 vecka.


Idag är vår Lukas 1 vecka gammal, för en vecka sen vid den här tiden var han inte många timmar inte ^^
Allt känns verkligen jättebra med honom, och kan inte förstå att han inte har funnits med oss förut!? Allt känns så naturligt, han ska vara här helt enkelt ^^ Vår lilla plutt är han minsann.

Inatt har han sovit kanon igen, bästa natten sen vi kom hem! Sovit 5 timmar på sträck! Trodde inte bebisar som är så små gjorde det ^^ men jag tackar! Inatt har vi låtit Martin sova, för han har en stor tenta i skolan att plugga inför. Men somsagt, men en sån snäll bebis är det ju inga problem! Peppar peppar... ; )

Nu sitter/ligger han här i sin babysitter brevid mig. Jag ska snart göra mig i ordning, för vi får besök vid lunch. Poyan, Malin och lilla Linnea och kanske Marcus å Elin. Senare kommer även Lukas tokiga mormor ^^

Justja, igår var Emmorna och Jessica här och hälsade på, det var trevligt! Lukas fick världens fulaste gosedjur av Emma.h.. Haha, så söt! Ni får komma snart igen, så trevligt tycker jag!

Nu ska det fixas, allt tar lite längre tid när man har en liten att tänka på! ^^'

Kram!

Kommentarer
Postat av: EmmaH

var så trevligt och mysigt hemma hos dig. Lukas är så söt och snäll. Längtar tills nästa gång vi ses.

haha, sötaste ankan han fick av mig. :D

Kram!

2009-01-10 @ 12:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0