2009.


Jaha, då var det ett nytt år igen då! Hoppas verkligen på att detta år ska bli ett BRA år!

Gårdagen såg lite annorlunda ut mot vad mina tidigare nyårsaftonar har gjort dom senaste åren. Jag och Älskling satt bara här hemma och hade det mys. Först år vi tacogratäng, lite glass på det till efterrätt. Senare åt vi ost och kex. Och inte tala om all choklad ^^ det var faktiskt jättemys. Lite innan tolv stolpade vi ut och kika på alla fina fyrverkerier, var en del som var riktigt fina. Sen gick vi hem och inte långt efter det sov vi ^^

Idag gick vi ner på stan, dumma som vi är trodde vi att det var öppet, att det var som en vanlig söndag idag, men oj så fel vi hade. Så det var bara att traska hem igen. jag hade alltså gått den där förbaskade backen helt i onödan!!! Och trots att jag vet hur slut jag blir av att gå den så ska jag ändå ner på stan i morrn ^^

Nu har vi nyss kikad på pirates of the caribbean, jag har bara sett halva för typ ett år sen. den var ju faktiskt bra. I morrn ska vi kika på 2:an. Snart ska vi käka ungspannkaka, sen händer det väl inte så mycket mer. Älsklingen ska sitta vid datorn och jag ska väl springa i trappor eller nått ^^

Jaja, hoppas alla hade en lyckad kväll igår iaf!

Kram/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0