Andra natten hemma avklarad!


Vår lille Lukas har även denna natt sovit så fint så. Jag därimot känner mig pigg som en lärka! Vaknade innan honom i morse igen ^^ Nu ligger han och mornar sig med sin pappa.
Vi ska väl snart käka lite frulle hoppas jag, så nu tycker jag att Älsklingen får ta och komma upp och öppna kylskåpet, enligt barnmorskan ska jag inte göra det då det finns risk för mjölkstockning! Å det vill jag inte ha! ^^ Nu får det vara nog med smärtor, haha ^^

Idag kommer Martins syster hit på besök, och även Emmorna och Jessica. Tyvärr verkar det som det blir en krock å dom kommer samtidigt! Men det ska väl funka iaf.. Funderar på om jag ska ta och baka ngt gott kanske?

Pratade nyss med Martins pappa som varit hos veterinären i morse med lilla Tone * sakna* hon har ju kliat sig så mkt i rumpan dom senaste veckorna. Så nu har hon tömmt sina analsäckar och gett matte en saftig räkning igen ^^ haha. Påtal om henne så är det dags att hon kommer hem snart! Måste bara orka gå lite längre sträckor först. Vi var nämligen nere på stan igår en sväng, och det gjorde ont i snittet, så får nöja mig med korta promenader!

Nu ska jag få upp mina favortikillar ur sängen!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0