Fredag.



Happ, då var det helg igen! För två veckor sen vid den här tiden var jag på "fest" ;) jag andades nämligen in lusgas för fulla muggar då! Riktigt nice! haha. Ja, var alltså på förlossningen då. Då trodde vi att Lukas skulle komma ut inom bara några timmar, men oj så fel vi hade! ^^ Men nu är han iaf här vår lille gosse. Två veckor i morrn är han, tycker tiden går otroligt fort!

Igår var jag på sjukhuset och kollade mitt blodvärde, som nu låg på 95, inte bra, men bättre. Så ska käka järntabletter i 8 veckor till :( blä! Passade även på att gå till MVC för att väga mig, man är ju nyfiken på om det försvinnit några kilon! Å det hade det ^^ närmare bestämt 17 kilo! :O jag gick upp 19 kg, så 2 kilo kvar! Och gärna lite till ^^

Ikväll blir det väl någon film kan jag tänka mig, och varför inte lite chips å dipp på d? ;) heh. Assugen på det!

I morgon kommer Poyan,Malin och Linnea hit igen! Vi ska bjuda på lasagne till lunch. Alltid så trevligt att ha dom på besök!

Nu ska jag kika runt lite!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0