Full fart!


Phjuu! Idag har det verkligen varit full rulle här! Först kom Christian och hans son Alexander hit på besök, vilket var jättekul, var verkligen eveigheter sen vi sågs sist! Han fick se Lukas för första gången och jag fick se hans son för första gången, haha. Och han är 3 år! Ja, jag säger då det. Undrar varför man ses så sällan.

Sen kom iaf Poyan, Malin och Linnea hit, dom hade med sin Maxmat som vi åt med glädje, mycket trevligt att ha dom här. Linnea var helt plötlsigt inte så liten längre ^^ börjar bli stora tjejen, och oj vilken lite pralin hon är sen då!

Direkt när dom skulle åka så kom min Mor, Henrik och Alexander, vi fixade och mös med Lukas.

Under dagen har Lukas fått en massa pressenter också, en massa kläder och så en snuttefilt med "inbyggt" gosedjur ^^ så nu är han nöjd ^^ eller jag är iaf! hehe.

Just nu ligger pojkarna i huset och vilar lite i sängen! Jag har nyss duschat och snart ska vi äta!

Ha en trevlig lördag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0