Magknip?


Lilla Lukas har dom senaste dagarna varit lite kinkig. Efter att ha matat, åter igen matat, byt bjöja, ja allt man kan tänka sig göra med en bebis för att få den nöjd så skriker lillen iaf! Det verkar som han har lite magknip, för lägger man honom på rygg och masserar magen på honom blir han snabbt lugn, iaf om Martin gör det ^^ stackars lilla bebis!

Just nu ligger han och sover som en stock i sin säng. Jag ska snart laga lite mat. Senare blir det promenad i snövädret. Måste till apoteket och köpa fetvadd, verkar som jag håller på att få mjölkstockning, å det är inte skönt kan jag lova! :(

Ne, nu ska jag passa på och röja lite här medans han sover! En bebis tar verkligen MASSOR tid! Han är chefen här i huset! ^^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0