Mammas duktiga!


Min son visade sig vara en riktig sjusovare inatt! ^^ och det tackar vi för. Han har sovit flera timmar i sträck å har bara ätit 2 ggr under natten. Skönt att få sova lite!

Älskling och Lukas ligger än och sover, jag där emot känner mig pigg. hah. Tycker gott dom kan vakna nu så att vi kan mysa lite.

Idag kanska vi ska ta och våga oss ut med vagnen, kan gissa på att Lukas skulle tycka om att ligga i vagnen.

I morgon börjar besöken rulla in. Vilket jag inte alls tycker e jobbigt, man vill ju visa upp sin guldklimp! :)

Neni, nu ska jag kika på mina äksklingskillar!

Kommentarer
Postat av: mormor:)

Va duktig han är mitt lilla barnbarn:) Kommer o gosar m honom på lördag,jag längtar!!!

Älskar er allihopa! Puss o kram.

2009-01-08 @ 14:00:35
Postat av: Lena (Emma)

Grattis och Lycka till med den lille.

Kram till Er...

2009-01-08 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0