Nu är vi hemma!


Som alla verkar veta så har "lilla" Lukas tittat ut nu! :) Idag kom vi hem, efter 6 dagar på bb. Väldigt skönt!
Lukas mår jättebra och är såklart världens sötaste bebis :) vilken förälder tycker inte det om sitt barn.

Förlossningen var jobbig, hade aldig kunnat föreställa mig att det fanns sån smärta, men det är det såklart värt sähär i efterhand. Tråkigt nog så slutade ju det hela i kejsarsnitt, efter 28 jobbiga timmar av värkarbete! Phjuu.

Jag kommer inte att lägga ut några bilder på Lukas på internet, finns så mycket skumt folk. Vill ni ha bilder så kan jag skicka det över msn. Sen är ju dom som vill naturligtvis välkomna att hälsa på oss.

Nu ska jag ta och vila lite medans Lukas är med sin pappa!

Kommentarer
Postat av: Jessi

skönt att höra att ni är hemma nu! men du, jag måste ju nästan få din msn tycker jag! =)

2009-01-07 @ 16:43:27
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är skönt! :) vist ska du få den. [email protected]!

2009-01-07 @ 18:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0