Onsdag.


Här sitter jag vaken i min ensamhet :) mina pojkar sover så sött där inne i sovrummet! Jag passade på att gå upp så jag hinner med att duscha, fixa och dona i lugn och ro,  för idag kommer nämligen min Farmor Gun hit. Ska möta henne vid tåget halv 12. Trevligt! Vi får väl se vad vi ska kunna hitta på för något, hon brukar alltid ha en massa förslag på det.

Igår var jag på stan och åt med Michelle (min lillebrors andra storassyster) det var jättetrevligt, fick en fin bukett med blommor av henne och vi satt och skratta och prata. Måste vi göra om! Lukas sov nöjd i sin vagn, förutom en kort stund, då pep han lite ^^  När vi gick hem därimot, då var det mer än pip från hans sida, jag fick mer eller mindre springa hem, han var hungrig som en tiger, stackars bebis! Men efter mat så blev han glad igen ^^

Annars händer det inte så mycket, man tar helt enkelt dagarna somd om kommer, man har inte så mycket annat till val! Det är ganska skönt. Mysigt att vara med Lukas på dagarna och lära känna den lille skruttungen. Han börjar växa oh bli stor nu, i helgen är han ju redan 3 veckor ^^

Vi hade tänkt åka till kholm i helgen, men det blir inte så.. Utan det blir helgen där efter ist- så vi får se om man kanske har tid att träffa någon? Om någon vill såklart! Blir skönt sen om 4 månader när vi bor o kholm ist ^^

Nejni, nu ska jag duscha! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Jessi

så det är bestämt alltså!? att ni ska flytta? =)

2009-01-21 @ 11:10:48
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: EmmaH

Jag vill träffa er när ni kommer till kholm..

då kan vi väl äntligen ta den där fikan, vi skulle gjort i sommras? vore mysigt tycker jag.



vad glad jag blir när jag läste att ni verkligen ska flytta :) wehhoo!!



ta hand om er och gosa med lukas från mig!



Kramar!

2009-01-21 @ 13:09:17
Postat av: Johanna

Ja ni brudar, det är helt bestämt att vi ska flytta till kholm :) 1 juni blir det! Vi kollar lägenheter, radhus med mera för fulla muggar :D



Och Emma, det skulle kunna funka! Jag smsar dig!

2009-01-21 @ 17:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0