Söndag.


Hm, känns verkligen inte som söndag idag! Vet i tusan vilken dag det känns som! ^^

Jaha, vad ska man skriva då? Lukas har även denna natt sovit jättebra, över 5 timmar i sträck ^^ väldigt skönt somsagt! Igår fick han bada efter att allt besök åkt hem, det var ingen hit vill jag lova ^^ han skrek lilla älsklingen. Men det blev bra ganska så direkt när han fick komma upp och bli torr igen.. mysbebis!

Kan lova att det inte är lätt att skriva med en hand, sitter nämligen och håller i Lukas, han vill bara vara i min famn just nu, inget annat duger till herren ^^ men det är bara mys!

Älsklingen är i skolan idag igen, verkligen jättetråkigt! Vet inte riktigt vad jag och Lukas ska hitta på idag.. Ta en sväng med vagnen till hemköp kanske ^^

Jaja, hoppas alla haft en bra helg iaf!

Kram/J

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh, grattis till dig. Jag längtar tills jag får se honom :) Skulle också säga att ni är bjudna på mitt 18års kalas :P Den sjuttonde maj, vet att det är ett tag kvar men vill ju säga till i god tid. Lycka till med bebisen nu. Är så glad för dig, saknar dig. Kram Michelle

2009-01-11 @ 22:15:46
URL: http://michellefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0