Trötthet!


Nu börjar tröttheten komma smygandes! Lukas sover väldigt bra om nätterna, men är ju ändå lite jobbigt att inte få den där sammanhängade sömnen som man behöver, plus att man sover som en stel fiolsträng med tanke på att han ligger mellan oss oftast! Innan har jag känt mig så pigg, men nu känner jag att jag börjar bli trött! ^^ men det är väl ganska normalt, och sånt man får stå ut med när man har en liten bebis! Och det gör jag så gärna ^^

Igår hade vi somsagt besök igen. Av svärpärona och Farfar och Berit! Lukas fick en massa kläder i present, så nu har han MASSOR av kläder. Fast detta var som tur va lite kläder som han kan ha och växa i. Vi tackar så mycket ^^ Farfar blev helt såld i Lukas och skulle hålla i honom hela tiden, och berättade mer än gärna hur man gör när man handskas med en bebis ^^ haha, han är ju knäpp!

Idag kommer BVC för att kolla på Lukas, ska bli jättespännande å se om vår prins ökat i vikt osv. Vif 4 kommer dom, och innan det ska Lukas och jag gå en långpromenad med älskade Tone! ^^

Nu ska jag platta håret! För er som vill veta det! ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jessi

hur gick det förresten med tone o lukas? hur reagerade hon ? ^^

2009-01-14 @ 10:42:54
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hej tänkte fråga om man kunde komma förbi någon dag och hälsa på? Eftersom att man pluggar i Norrköping :)

2009-01-14 @ 22:29:14
URL: http://michellefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0