Uppe med tuppen...


Idag gick jag upp redan vid 8, det är inte vanligt! Brukar amma lillkillen då, sen somna om ett par timmar. Men idag ska vi till sjukhuset, jag och min son. Han ska kolla upp sina små öron, tydligen något alla nykläckta gör. Spännande. Ska alltså åka buss för första gången också, hoppas han är nöjd då ^^ vore ju jobbigt om han skrek!

Igår var min kära farmor Gun här, alltså Lukas gammelfarmor ^^ vi fikade och så fick vi såklart en massa presenter, inte bara från henne utan från övrig släkt också + ett par vänner till henne ^^ det tackar vi för! Sen gick vi ner på stan och hon bjöd oss på mat, planka blev det för min del, ritkigt mumma. Sen följde vi henne till tåget, på vägen hem sen var lillen arg och hungrig ^^

Ptjaa, det var väl allt! Eller ja just ja, när vi stod på tågstationen så satt  "fråga Olle" brevid oss ^^ coolt va? hahaha, känner mig som en fjortis! Nog med det! ^^ Ska locka håret nu, sen väcka lillen för att ge honom lite käk!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0