Halvt föräldrafritt!


Ikväll/natt är jag och Lukas ensamma hemma. Pappa Martin är och lanar hemma hos Danne. Lukas somnade efter ett bad runt klockan 7. Han var jättetrött ikväll, lille gubben.

Dagen har vi spenderat hemma hos min mamma. Martin har varit i Hulta. Jag tog med mig lite blåbär hem till min mamma och gjorde en blåbärspaj. Den såg ut att vara god, hann inte smaka! lagade ävn lite mat. Lite senare på eftermiddagen kom Emma.e och Emelie över på en fika. Emelie åker till Mallorca i morgon i en vecka. Vissa har det bra :) är också bra sugen på en resa. Gärna Thailand!

I morgonbitti bär det av till Vingåker och hämta min mammas valp Nowa. Hon behöver ha hjälp med henne i bilen, och jag ställer mer än gärna upp när det gäller en liten valpis! Ska bli kul att se henne, har bara sett henne en gång innan och då var hon bara 2 veckor gammal.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag nog spendera resten av kvällen i min bok!


Kommentarer
Postat av: Jessi

du är en dålig bloggare johanna ;)

2009-08-07 @ 00:02:32
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0