Rea på barnkläder!


Jag lägger ut mycket länkar nu ser jag, den jag ska tipsa om nu är för er med barn :) så typ Jessica kan ju skippa att läsa detta inlägg! ;) Här får jag inga poäng osv för att jag länkar. Tyckte bara att det fanns mycket fina kläder där, och dessutom är det rea nu. Beställde lite kläder till Lukas nyss, och hittade faktiskt mycket fint och billigt. Han har bara vips växt ur alla sina kläder!! Han växer så att det knakar verkligen. Han har storlek 74 nu, alltså storleken för en 1-åring! :)

Iaf, kika in på Dunderbutiken.se, finns inte bara kläder, utan även en massa annat skoj till dom små liven!


Idag har vi spenderat hela dagen/kvällen hemma hos Poyan,Malin och Linnéa. Vi åkte dit vid lunch och grillade lite, samt åt min blåbärspaj, eller ja, vi åt halva min blåbärspaj. Det råkade nämligen bli som så att andra halvan hamnade på bilsätet!! Den kom ju nästan precis ut ur ugnen när vi åkte så den hade liksom inte stelnat till ordentligt, och det tänke ju inte vi på när vi åkte i ilfart til dom.. Jaja, den var god iaf! Sen underhöll vi våra små barn som sov om varandra, och väckte varandra! Det är inte lätt med två små barn, och fler blir det sen nu när Marcus och Elin har sin lille Isac. Phjuu! Kvällen avslutades iaf med familjepizza och singstar, väldigt gott och trevligt! Sjunger som en kratta gör jag, men vad gör det? Det är ju så otroligt kul! Lyckades iaf vinna en gång, över Martin :)
Vi åkte hem runt halv 8 med en väldigt trött Lukas som somnade som en stock här hemma. Vi ska väl också gå och nanna kudde snart. I morgon ska vi åka ut till Hulta och ge svärmor lite sällskap.. Hoppas även att hinna med att träffa min mamma som kom hem efter sin semester ikväll.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha, nu var du rolig. ;p

2009-07-27 @ 13:53:41
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Linda.

Storlek 86 är ju för ettåringar ;) Storlek 74 är för 6-8 månader om jag inte minns fel, kan vara 6-9 också.

2009-08-20 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0