En hemsida ni måste kolla in!



Besök www.lasershop.se - där hittar du häftiga laserpekar och mycket mer!



Nu sitter vi här hemma, vid en varsin dator. Så sociala är vi! :) Lukas sover, såklart! Han har blivit så duktig på att sova. Det räcker med att lägga ner honom i sin säng så somnar han inom 15 minuter, så skönt att få den där ensamtiden på kvällen.

Idag har jag haft Mia och hennes lilla Julia på besök. Var väldigt trevligt. Julia har blivit så stor nu, redan 2 år. Hon var jätteduktig med Lukas, gav honom nappen och satt på filten med honom och lekte. Lukas tyckte det var jättekul att titta på henne. Det där med att ligga på en filt fr Lukas del kan vi nog glömma snart, för han ålar sig bort ganska direkt när man lägger honom där, och ska vara på allt han inte får, t.e.x sladdar osv. Idag hade han även försökt ställa dig i krypställning när han och Martin var i Hulta. Så det dröjr inte :) kul!
Efter att Mia och Julia hade gått kom Emma.e och Jessica förbi en sväng och fikade.

I helgen ska vi väl umgås med Poyan, Malin, Marcus och Elin. Karlarna ska väl fixa och dona och vi kvinnor får väl ta hand om barnen :) vi ska också hinna med att vara ute i Hulta hos svärföräldrarna.

Nu ska jag nog ta och läsa lite i min bok, sen nanna kudde.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: elin

tack för tipset, vi ska prova de. men hur dags lägger ni eran son på kvällarna då? för hilma somnar inte förrän nio tio när vi går o lägger oss. kan man få dom o somna tidigare?

2009-07-17 @ 08:08:07
URL: http://elinwelin.blogg.se/
Postat av: Anna

hej!



jag är snurrig nu men har jag gett dig lösen till min blogg eller inte? :p

2009-07-17 @ 19:56:11
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Anna

haha ja tur det finns fler :p



då kommer lösen här nu istället



användarnamn: zirocco

lösenord: stitch



publicera inte den här kommentaren tack :)

2009-07-18 @ 09:39:53
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig helg =)<3

2009-07-18 @ 10:45:19
URL: http://lovisanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0