Ett litet risgryn

Vår lille plutt har fått sin första tand! Den är liten och vass :) ajaj för min del när jag i fortsättningen ska amma... Tiden bara springer iväg, han är redan så stor! Har nyss kommit hem ifrån Vingåker, har varit och tittat på bedårande små valpar hemma hos Elvira. Än är dom bara två veckor, så dom ligger mest där och är söta! Nu ska vi snart traska iväg i detta ruskväder hem till Mor min och bli bjudna på tacopaj! Det tackar man inte nej till inte. Vart har sommaren tagit vägen då? Är det så här sommaren ska se ut framöver? Tråkigt! Vill ju ha sol och värme... Igår tog sytern min studenten, många grattiskramar till dig! Nu är du vuxen och har hela livet framför dig! Hoppas att din stora dag blev som du hade förväntat dig och innehöll många skratt och att det blev ett minne för livet! Nu ska jag ta min son som ligger och smågnäller i sängen.. Mamma ropar han! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0